Zimowisko wyjazdowe dzień 3!

No cóż, nie będziemy kłamać jeśli powiemy że dzisiejszy dzień to było jedno wielkie śnieżne szaleństwo!!!😍❄️💙

Nasz dzień rozpoczęliśmy od mszy świętej w kościółku w Poroninie. Następnie ruszyliśmy w stronę skoczni w Zakopanem aby… odwiedzić ŚNIEŻNY LABIRYNT! Snowlandia ❄️

Wydawałoby się, że to przysłowiowa bułka z masłem… nic bardziej mylnego.🤔🤔

Poruszanie się pomiędzy lodowymi ścianami wcale nie jest takie łatwe ale na pewno jest niezapomnianym przeżyciem. Ostatecznie dotarliśmy do wyjścia.🎉🥳

Mieliśmy też okazję przyczynić się do zmiany historii i obudzić rycerza ze słynnej legendy o Giewoncie! A następnie zwiedzić jego jaskinię.🏰🗝️

Dzięki naszej ulubionej górskiej przewodniczce Przewodnik Górski - Maria Skupień ❤️powędrowaliśmy Drogą pod Reglami aby wspiąć się do Jaskini Dziury, do której mogliśmy zajrzeć i obejrzeć niesamowite dzieło matki natury. Czegoś takiego do tej pory nie spotkaliśmy! 🗻⛏️

Przekonaliśmy się jakim pięknym miejscem jest Muzeum Tatrzańskie im. dra Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, jakie niesamowite historie i eksponaty kryje, szczególnie kiedy opowiada o nich pani Marysia. ❤️

Nie obyło się także bez zabaw na śniegu, bitwy na śnieżki, lepieniu bałwanów czy turlaniu z górki! ⛄️

Nie możemy uwierzyć, że to już przedostatni dzień naszego wyjazdu ale przy dobrej zabawie czas szybko leci!😍❤️